Toleranta

Haha, tineti voi minte... pe vremuri la bordeluri li se spunea... "case de toleranta"... adica, ce se tolera in acele case ? :)

Despre alea, o sa vorbim alta data. Acum, sa urmarim un crampei dintr-un basm nemuritor. Rupt din filme.

"Oare ce caut eu aici ? Calea asternuta inainte mea nu  va fi usoara, cu siguranta. Capitanul mi-a spus sa-i supraveghez echipa din subordine, ca are el ceva suspiciuni. Cineva tradeaza. Cineva nu-l asculta pe Capitan. 


Azi, m-am prezentat echipei Capitanului. Soldati normali, dupa cate vad... fiecare isi vede de treaba lui. In baraca, ii ordine si miroase frumos, de  cand s-a luat hotararea sa nu se mai fumeze inauntru. Asta am aflat ulterior, dar, oricum, ii dragutz. Intr-un colt doar, vad mai mult efecte militare aruncate claie peste gramada... o sa zic asta Capitanului... un pic de dezordine.. ceea ce duce la Indisciplina, indisciplina duce la TRADARE ! O sa fiu atent la soldatul cel mai batran dintre toti. Sigur are ceva cu mine, nici nu m'a salutat regulamentar cand am intrat in baraca.


Sergentul a fost dragut cu mine. Prea dragut chiar. Mi-a prezentat restul echipei, unde o sa dorm si cel mai important, unde o sa-mi desfasor activitatea. Ce stiu ei, care-i scopul meu defapt. O sa stau mic, chitit intr-un colt, si o sa-i observ pe fiecare in parte. Din cand in cand , o sa scriu un raport detaliat, cu fiecare miscare care o fac soldatii. Capitanul trebuie sa stie tot. Nimic n'o sa-mi scape. 


Saptamana viitoare, ma duc la instructie, la unitatea Capitanului. Vreau sa-l multumesc cu orice pret, pentru ca, abia m'am inscris in Armata. Si n'am mai fost pana acum in armata, pentru ca sunt prea tanar. Cum am scapat de scoala, am cautat anunturile de recrutare soldati, si Capitanul m-a ales pe mine. Sigur i-a placut de mine pentru ca vorbesc clar , raspicat... ce mai, cum am deschis gura, cum l'am cucerit. "


ahhmm... n'are nici o legatura cu personaje din realitatea virtuala, din World of Warcraft sau jocurile de noroc.

urmatorul episod e pe vine.

0 comments:

Post a Comment