Poftim cultura...

Mda...

Am fost iar la salina Turda.. modemul era la locul lui, doar ca era scos din priza. Way to go, Mr. Mera.

Pentru toti cei care petrec timpul in salina, si ar fi vrut sa aiba acces la internet pentru:

- live blogging
- upload poze pe facebook/myspace/flikr/etc
- messenger
- sa scriu un mail
- sa joace canasta, solitaire, WoW, etc...
- sa se uite la poze cu gagici
- sa piarda vremea...

... sa stiti ca EU sunt vinovat, deoarece am indraznit sa scriu si sa atrag atentia ca instalatia si sistemul de securitate al retelei wireless prezinta lacune mari in proiectare, securitatea informatiei, configurare.
Dl. Mera, daca ati observat, EU am scris unui agregator de turism sa va atraga atentia, pentru ca salina nu are o pagina oficiala pe net functionabila (cea existenta este plina de virusi, intrati pe propria raspundere... hah, va ca a disparut pagina veche, acuma avem un mic inceput. Bravo ! Pozitiv !)

Deci, daca ati fost in salina , si nu ati avut internet, pe mine sa ma injurati.
Ma puteti contacta la 0752-303123. Primesc injuriile dvs de la rasarit pana la apus. Nu ma supar.
Am vrut sa fac un bine, si nu mi-a iesit. A iesit doar AP-ul din priza :(

Deocamdata mi-am sters din program vizitarea salinei, pentru ca nu am ce face inauntru. Sunt asa mai claustrofobic dpdv al comunicarii, nu-mi place sa ma duc in locuri unde sunt rupt de restul lumii. Cauza ii meseria care o am, fiind mai tot timpul "on-call", dar asta e.

2 comments:

Mircea Popescu said...

Vaz c-ai trait o saptamana si mai bine fara sa te injure nimeni.

S-ar putea ca marea problema sa nu prea conteze. Zic si eu. Ca parca salina aia s-o descurcat si-nainte de dotcom bubble.

Br0zkY said...

Ii drept, nu m-a injurat nimeni, cu toate ca multe cunostinte m-au sunat sa le dau pace, ca nu are rost sa-mi bat capul.
Lumea ii mica. Firma/Persoana care a facut lucrarile de infrastructura IT de acolo mi-e prieten foarte bun. Si mi-a zis clar, wireless-ul nu a fost inclus in proiect. Pacat.

Eu oricum nu-mi mai bat capul cu ei. Am zis ce am avut de zis, beneficiarul a luat la cunostinta, executantul a luat la cunostinta, restul depinde de ei, daca vor sa ofere conectivitate vizitatorilor.

Post a Comment