Of, tara minunata...

Pe scurt, ca-s prea nervos...

Imi vine un transport de marfa dintr-o alta tara comunitara, transport care-l facem de obicei printr-o firmulitza obscura de plimbat minoritati intre doua capitale majore :)

De obicei, stim nr-ul de telefon al soferului, sunam, ne intalnim, da marfa, dau banii, fiecare pleaca multumit.
Azi, a scartzait un pic, pentru ca un SMS cu nr-ul de telefon al soferului nu a ajuns la cine trebuie, si coletele s-au odihnit la "sediul" firmei... o curte plina de microbuze stricate, roti, pete de ulei, etc... parca erai la un service auto.
Buun, vb la telefon cu soferul, imi zice sa iau coletele si sa zic ca "cu plata am rezolvat cu soferul", urmand sa ma intalnesc a doua zi cu el sa-i dau partea (ce-i a Cezarului, ii a Cezarului).
In curte ma intampina un nene inalt, dolofan, rosu la fatza si mustacios. Imbracat in salopeta one-piece, plin de ulei si vazelina, avea in mana o punga cu o tabla de slanina si o felie de paine.  Seamana cu mosu de la VelPitar parca :).
Ii spun de unde is, ca am venit dupa colete...
- Daaa.. cu plata , ati platit ?
eu - Da, am rezolvat cu soferul !
- Pai cum, ca noi suntem FIRMA, nu puteti rezolva cu soferul... trebuie sa platiti un bilet intreg.
(Eu tolomac, nu mi-am luat bani la mine, ca sa platesc ce-i de platit, pentru ca am ramas ca ii platesc a doua zi)
eu - Bun, pai lasa-ti ca ma inteleg cu soferul...
- Nu nu nu... mergeti la casierie, si apoi va dau coletele.
(in gandul meu... arrghh @#$@#$@)
Ok ii zic, o sa ma intorc maine, ca nu am bani la mine (jucam cartea "lasa-ma in pace, ca d'aia nu mai pot eu de coletele tale)... naaah.. n'a tinut.
Inapoi la firma, trafic, nervi, (fiind aproape ora 17, traficul era dat peste cap deja).. iau bani, ma intorc la "sediu".
 Ma vede, si plin de satisfactie si cu un zambet cat toata fata, imi zice, "Bine ati venit, ce s-a intamplat ? Cu ce va pot ajuta ? A... ati venit dupa coleeet.. da bani ati facut rost ?"
... ma uit la el, gandindu-ma cum sa reactionez la... la... nici nu stiu cum sa-i zic..
 - Pe bani , si ursul danseaza... ii zic.. V-am adus banii pentru bilet, ca am nevoie de colete acum
Ia banii , ii baga in buzunar fara sa-i numere si ma directioneaza catre casierie, sa-mi incasez "biletu".
- Nu, o sa vin maine dupa bilet, azi doar iau coletele....

Morala ? Ori catzi bani ai face, niciodata nu ti-s destui. Si cei din jurul tau nu au voie sa faca bani mai multi ca tine.

0 comments:

Post a Comment