Domestic Fight…

Se da o dupamasa obosita, eu o zi plina de comenzi, explicatii , etc. Anca (nevasta-mea), obosita si ea de la lucru, cu apeluri idioate, etc..

Auchan. Plin de lume, inghesuiala, etc.

Pentru cine stie, la Auchan sunt nishte pituci cu cascaval, foarte bune, la un pret ok, 1.49 ron parca, pentru doua bucati. De obicei, ii coada, imbulzeala, etc. Ca pe vremea amicului nostru.

Anca se pune la coada, eu stau separat. Vine un “transport” proaspat cu pituci, tanti-le care servesc se apuca si le ambaleza, si le pun pe tejghea, de unde omu civilizat care a stat la coada, se serveste.

So, ia un nene, pune pitucile in cos, elibereaza locul.

Ia o tanti, pune pitucile in cos, elibereaza locul.

Ia o fatuca, pune pitucile in cos , elibereaza locul.

Ia un nene, plaseza pitucile la pretena-sa, care le baga in cos.

Urmatoarea tura, ia pitucile, le plaseaza in spate la pretena-sa

And so on , and so forth…

Ma uitam buimacit, wtf , restul lumii se uita la el cum statea locului, si lua pitucile, si le baga in cos, de parca avea de hranit Armata Rosie. Ma uit la fetele oamenilor… roboti rabdatori , impasibili, totul este o rutina, nu observau nimic neobisnuit.

Dupa cateva ture, ma duc la nenea, si ii zic:

“-Mai ai ? De ce nu vorbesti direct cu brutarul , sa-ti faca o sarja special pentru tine ? “

“- Da, mai am , eu sunt la rand acum, iau cate vreau !”

“- Si crezi ca noi stam aici ca fraierii si ne uitam la tine cum te servesti ?”

… faza la care Anca iese din rand, si pleaca… “hai sa mergem, ca nu mai imi trebuie, ca ma faci de rusine aici”.

Acum, poate ca am gresit. Trebuia sa stau la rand rabdator. Daca era randul lui nenea, asta e, ii dreptul lui sa cumpere toata marfa.

(aveam mai multe de scris, dar acum mi-a venit o idee: )

Oare ce ar fi daca, la o premiera de ceva super film, mergi si cumperi toate biletele de la o anumita ora. Ca, asa vrei tu , sa vezi filmul singur singurel, sa fi numai tu in sala. Ii dreptul tau, is banii tai, nu ?

Dar, daca eu am chef sa iau toti pui friptzi , si apoi, dupa ce i-am pus in cos, sa-i las la casa, ca m’am razgandit ?

5 comments:

Dan said...

Ce să zic tata br0, bunul simţ al ăluia ar fi trebuit să-i zică exact ce i-ai sugerat tu. Dar după atitudinea lui "e rândul meu, mă piş pe voi" nu te puteai aştepta la altceva.

Br0zkY said...

faza ce m'a deranjat, ii ca gagicile ce ambalau chiflele se miscau in reluare, si ritmul era o bucata la 5 secunde... timp in care toti stateau si se uitau la raftul gol... si cum aparea produsul, cum disparea in cosul din spate. GRRR !

Anonymous said...

hahaha cam sti ce flegma intre pituci ii dadeam la zmeu' ala

Mihai said...

Oai, ce pofta mi s-a facut. Uitasem de ele, m-am mutat din Cluj anul trecut. Sper sa ajung curand la Cluj, poate trec pe la Auchan.
Tot timpul era nebunie cu painicile acelea cu cascaval. Eu am asteptat si cate o ora prin Auchan, sa se coaca alea :)

Br0zkY said...

eh, lasa...
Pe zi ce trece, suntem tot mai brainwashed, incetul cu incetul, se asimilam unul pe celalalt, individualitatea disparand...

Post a Comment