The Invention of Lying

Vad o cunostinta...

- Ooo, salut ! Ce faci, cum iti mai merge ?
- Bine , nu ma plang, tie ?
- Ei , si tu acuma , bine, cum sa fie, nu ma plang, dar nici nu ma laud.

Cate minciuni ati dibuit in acest dialog ?
Va dati seama cat de des mintim... chestii marunte, "inofensive" , dar care ne scot la mal, care ne acopera rahatul din viata, care ne spala de tot jegul din mintea noastra bolnava.
Oooo, dar eu nu mint, vei zice cu siguranta.
Toti mintim. Unii mai putin ca ceilalti, altii mai rar, dar cand mint, ascund un rahat mare cat ei.
Mici minciuni nevinovate.
Saracutzele... "am uitat sa iau paine". (defapt, am dat banii pe tzigari, si d'aia n'am luat pita, curva dracului).
"te-am sunat, dar nu ai raspuns/ nu aveai semnal"... serios ? si atunci de ce nu vad apelul tau in lista de missed calls ?
Putem continua la nesfarsit. Imaginati-va cum ar arata o zi din viata voastra in care nu ca ati fi in locul lui Jim Carrey in Liar Liar, mai rau... in care pe langa ca nu puteti sa mintiti, sa fiti "obligati" sa spuneti si ce ganditi.

- Salut X-ulescule, nu te-am mai vazut de 12 ani. Imi esti dator cu 70 ron. (!?!)
- Vrei sa mergem in vizita la iYulescu ? Daaa, sigur, cu toate ca nu-i suport.

O lume cruda. O lume in care nu este loc de fofileala, de fitzoshenii, in care toti ne simtim ca si in visul repetitiv in care este dezbracat pe strada, si fugi ca sa-ti ascunzi goliciunea. Defapt, esti o scorbura plina de viermi, si toti vad asta. Dar te complaci, pentru ca viermii tai sunt mai subnutriti comparativ cu restul.

Umblam pe strada. Socializam. Vorbim la telefon. SMS-uri. Iesim la cafea. Bem o bere. Zambim frumos. Proiectam o imagine de oameni de succes.

Mergi la un fel de blind date... si gagica iti spune din prima ca nu-i place de tine, dar wtf, de ce sa refuze o cina gratuita ?

Sa revenim..

The Invention of Lying este o comedie dragutza, care ne arata tot ceea ce am scris mai sus. Toata superficialitate in relatiile interumane, cu o onestitate debordanta.

Ma uitam la film, si la unele replici ma pufnea rasul. Nu pentru ca faza era comica (cu toate ca era), ci pentru ca ma gandeam "la dracu , chiar a zis asa ceva ? oare cum as reactiona daca cineva ar vorbi asa cu mine ?".

extras din subtitrare:

(tipa)  - Bunã! Ai venit mai devreme. Tocmai mã masturbam.
(tipul) - Asta mã face sã mã gândesc la vaginul tãu.

btw, nu stiu de ce , Jennifer Garner este una din actritele care nu o suport, impreuna cu Kirsten Dunst.

4 comments:

Anonymous said...

S-ar parea ca ti-ai descoperit vocatia...
Ce ii fi cautand tu in domeniul asta ajuns ca toate celelalte ...de r...t habar nu am.Probabil face parte tot din minciunile cotidiene, din "obisnuitul " zilei de azi.
Foarte tare ...chiar imi place

Anonymous said...

PS ma refeream la telecomunicatii evident..

Br0zkY said...

mda...
acuma, cu telecomunicatiile... cred ca mi se trage de la scoala, de prin clasa a 8'a, cand am inceput sa ma dau cu calculatoarele...

atunci, pot sa zic ca mi-am stabilit un scop pe distanta mai lunga... sa aduc informatia la lume, si lumea la informatie.
Discutia ii mai lunga, ce ma distreaza, privind de sus, ma incadrez in plan :)

VanGhelie said...

Carey mai joaca si in YesMan.tot ceva de genu Liar liar, doar ca acum nu are voie sa zica decat da.

P.S. kirsten dunst e beton, dar la vaginu lu jenifer garner nu ma pot gandi nici io

Post a Comment