si forta... si FORTA !

Is un patriot convins, de cand ma stiu.
Am o incredere aproape oarba, ca romanii au ceva in cap, si ca pot sa razbeasca. Si ca avem puterea fizica, materiala si psihica, ca sa depasim momentele de criza din existenta noastra.
Una dintre primele mele prietene, povestind, imi spunea ca-s un patriot incurabil.
Imagine this: Chiar l'am votat pe Funar. DOH !

Bun, sa revenim la circul cu paine din viata noastra politica.
Suntem ca nishte catzei inchisi intr-un tzarc, si de jur imprejur, sunt clown-i cu bucati de carne pe tzepuse, care ne momesc... aaa.. "uite-l pe ala ce-a facut", si toate privirile se indreapta acolo...oooo... "vai, cata nedreptate, trebuie sa dam afara atatzia bugetari", si iar , privirile se indreapta in acea directie.

In tot acest timp, armata de clowni isi face facutele in jurul tzarcului, umplandu-si pantalonii bufanti cu ce nu-i al lor...

Ultimul circ, care ma face sa rad... referitor la dezbaterea in direct de la TV, pre-prezidentiala , intre Basescu si Geoana.
Am urmarit dezbaterea dintr-un restaurant de E60, venind de la o lucrare din Tg-Mures. In timp ce asteptam sa-mi vina halca de carne, Base si Geoana jucau ping-pong in impusaturi, jigniri voalata si alte kkturi... defapt, stiti foarte bine cum a fost. Btw, in poza, Basescu pregateste un Shoryuken !

Bun, dupa ceva vreme, adica, ieri-alaltaieri, nenea Geoana sustine ca Base, avea in camerele  alaturate o armata de ezoteristi si alti omuletzi cu materia cenusie antrenata in asa fel incat sa-l bombardeze pe Geoana cu energie negativa si sa-l faca pe Crin, sa aiba dificultati in pronuntarea anumitor cuvinte. Ah, si stai !
Sa nu uitam ca, toa'sha Elena Udrea, umila slujitoare a flacarii violet, s-a imbracat intr-o rochie mov, asa, pe post de amplificator al energiei negative indreptate spre clanul Geoana.
Deci, azi cand am citit in presa asa ceva, am zis, man, ce sa mai trag la tzuica de pe balcon, reading newspapers IS fun ! Nu-i mai nevoie sa o dai pe
ciuperci descantate, ca oamenii de sus au iesit la iveala. Cred ca au gustat fiecare niscaiva sare de baie, ca altfel nu imi explic ce-s cu declaratiile astea "halucinante".

Acuma, serios, doar atat putem ? Mai jos nu se poate ? Am increderea in clasa politica, mai este speranta !
Nu mai avem mult de asteptat, pana cand o sa-si aduca tzevile cu cornete, si sa dea un mic razboi acolo in sala de sedintze. Antrenor, il punem pe Honorius, ca el are memoria cea mai proaspata in ale jocului, fiind cel mai tinerel, tras printr-un inel.

PS. In toata tarashenia asta, Becali a fost omul din umbra. Fiind Razboinicul Luminii, si-a trimis urgent padawanii sa studieze literatura lui Pavel Corut.

1 comments:

Anonymous said...

P.S - ul a ost tare :))
Misi sunt vecinul tau numai ca nu stiu sa pun numai anonymus !

Post a Comment